ارتور موزیک,موزیک ارتور

مادورو از پایان اقدام به کودتا در ونزوئلا خبر داد

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا از پایان تلاش برای کودتا در این کشور خبر داد.

وی که با یورو نیوز گفتگو می کرد، اظهار داشت: رهبر مخالفان به دنبال کودتا در کشور بود اما در همراهی و حمایت ارتش ناکام ماند.

مادورو اظهار داشت: آنها به دنبال کودتای نظامی بودند اما شکست خوردند و بر حمایت ارتش حساب باز کرده بودند اما کار پایان یافت.

وی درباره مواضع اتحادیه اروپا درباره حوادث ونزوئلا گفت: معتقدم موگرینی و دولت های اتحادیه اروپا اشتباه بزرگی مرتکب شدند. آنها فقط سخن یک طرف را شنیدند و سخن همه کشور که بدنبال گفتگو، تفاهم و احترام بودند را نشنیدند. معتقدم که اروپا کورکورانه از سیاست های اشتباه ترامپ حمایت می کند.

گفتنی است «خوان گوایدو» رهبر مخالفان دولت در ونزوئلا در مقابله با دور دوم ریاست جمهوری مادورو، خود را به عنوان رئیس جمهوری دولت موقت این کشور معرفی و سوگند یاد کرد.

در پی این اقدام، دولت آمریکا که پیشتر مادورو را غاصب قدرت خوانده بود، اعلام کرد ریاست جمهوری گوایدو را به رسمیت می شناسد.

دولت مادورو نیز ضمن قطع کامل روابط دیپلماتیک با آمریکا 72 ساعت به دیپلمات های این کشور فرصت داد تا ونزوئلا را ترک کنند.

اما مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به فاصله کمی، برخلاف اصول روابط دیپلماتیک اعلام کرد که این دستور دولت ونزوئلا را نمی پذیرد و دیپلمات های واشنگتن در کاراکاس می مانند.

مادورو، آمریکا را عامل پشت پرده تشدید اعتراض‌ها علیه دولتش می‌داند و مخالفان را به طرح‌ریزی کودتا متهم می‌کند.

برخی دولت‌ها همچون روسیه، چین، کوبا، مکزیک و ترکیه، ریاست جمهوری گوایدو را به رسمیت نشناخته و از مادورو اعلام حمایت کرده‌اند.

..............................
پایان پیام/ 167



ارتور موزیک,موزیک ارتور,ارتور,موزیک,دانلود اهنگ جدید,فیلم و اهنگ جدید,اهنگ,موزیک,دانلود موزیک جدید,موزیک قدیمی,دانلود اهنگ قدیمی,دانلود البوم جدید,البوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سئو سایت+رتبه یک گوگل | بازدید : 692 | تاریخ : 25 بهمن 1397برچسب:, لینک ثابت